Translated Correctly???

View previous topic View next topic Go down

Translated Correctly???

Post by Sir $wat on 27th March 2009, 12:50 am

My house has been built for nearly two years now and it is located at Lot 128 No.2 Village, East Canje Berbice. It is a two storied building with different colours on its exterior. Many people in the village consider it as unique because of it's unusual appearance. It is different from any other house on the block. My house attracts more attention than the Disco which is located a few houses away. People would stop and admire the design of the house if they have time on their hands. All in all, there is no other place in the world I would rather live instread in my house.
............

Mi casa se ha construido durante casi dos años y ahora se encuentra en 128 Lote N º 2 de aldeas, East Berbice Canje. Se trata de un edificio de dos pisos, con diferentes colores en su exterior. Muchas personas en el pueblo considera como único por su inusual apariencia. Es diferente de cualquier otra casa en el bloque. Mi casa atrae más atención que la discoteca que se encuentra a pocas casas de distancia. La gente y dejar de admirar el diseño de la casa si tienen tiempo en sus manos. Con todo, no hay otro lugar en el mundo y no quiero vivir en lugar en mi casa.

Sir $wat
Top Dog
Top Dog

Posts Posts : 2078
Joined Joined : 2008-08-16
Gender Gender : Male
OS OS : Windows XP Professional SP3
Protection Protection : Panda Cloud
Points Points : 34201
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: Translated Correctly???

Post by Doctor Inferno on 27th March 2009, 6:18 am

Use this instead:

Mi casa ha sido construido durante casi dos años y está ubicado en Lote 128 no 2 Village, East Canje Berbice. Se trata de un dos estratificadas edificio con diferentes colores en el exterior. Muchas personas en la aldea considerar como única debido a su apariencia inusual. Es diferente de cualquier otra casa en el bloque. Mi casa atrae más atención que la Discoteca que está situada a pocas casas de distancia. Personas que detener y admirar el diseño de la casa si tienen tiempo en sus manos.

Please be a GeekPolice fan on Facebook!

Have we helped you? Help us! | Doctor by day, ninja by night.

Doctor Inferno
Administrator
Administrator

Posts Posts : 11976
Joined Joined : 2007-12-26
Gender Gender : Male
OS OS : Windows 7 Home Premium and Ultimate X64
Protection Protection : Kaspersky PURE and Malwarebytes' Anti-Malware
Points Points : 104630
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down