At The Club

View previous topic View next topic Go down

At The Club

Post by Agent Cosmic on 12th January 2009, 8:40 am

So ... the other day, my friends and I went to this "Ladies
Night Club."

One of the girls wanted to impress us, so she pulls out a $10
bill. The "dancer" came over to us, and my friend licked the
$10 and put it on his butt cheek.

Not to be outdone, another friend pulls out a $20 bill. She
calls the guy back over, licks the $20 bill and puts it on his
other butt cheek. Still attempting to impress the rest of us,
my other friend pulls out a $50 bill. She calls the guy back
over again, licks the $50 bill and again puts it on one of his
butt cheeks. Now the attention is focused on me. What could I
do to top that?

I got out my wallet, thought for a minute ... and then the
financial analyst in me took over. I got out my ATM card,
swiped it down the crack of his ass, grabbed the $80 bucks and
went home!




FunSubstance is the place to go for daily entertainment.

Agent Cosmic
Master
Master

Posts Posts : 3247
Joined Joined : 2008-03-07
Gender Gender : Male
OS OS : Windows 7
Protection Protection : ESET Smart Security
Points Points : 50468
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: At The Club

Post by Doctor Inferno on 12th January 2009, 9:09 am

Haha! Smart ass! LMBO or ROFL


Please be a GeekPolice fan on Facebook!



Have we helped you? Help us! | Doctor by day, ninja by night.

Doctor Inferno
Administrator
Administrator

Posts Posts : 11976
Joined Joined : 2007-12-26
Gender Gender : Male
OS OS : Windows 7 Home Premium and Ultimate X64
Protection Protection : Kaspersky PURE and Malwarebytes' Anti-Malware
Points Points : 104630
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: At The Club

Post by fatguy on 12th January 2009, 10:47 pm

@Doctor Inferno wrote:Haha! Smart ass! LMBO or ROFL
LOL! The guy or the ass? LMBO or ROFL

fatguy
Senior
Senior

Posts Posts : 380
Joined Joined : 2008-01-10
OS OS : vista and xp
Points Points : 32902
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: At The Club

Post by zaviershk on 12th January 2009, 10:57 pm

Lmao


RAW!!

zaviershk
Leader
Leader

Posts Posts : 526
Joined Joined : 2008-06-15
Gender Gender : Male
OS OS : Xp sp3
Points Points : 31323
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: At The Club

Post by Sir $wat on 13th January 2009, 1:05 am

hahaha



Sir $wat
Top Dog
Top Dog

Posts Posts : 2078
Joined Joined : 2008-08-16
Gender Gender : Male
OS OS : Windows XP Professional SP3
Protection Protection : Panda Cloud
Points Points : 34201
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: At The Club

Post by xpreetzo on 14th January 2009, 10:53 pm

Clever joke... Like it haha

xpreetzo
Intermediate
Intermediate

Posts Posts : 67
Joined Joined : 2008-06-18
Gender Gender : Male
OS OS : winXP pro
Points Points : 31172
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

Re: At The Club

Post by ocean.bluex on 15th January 2009, 10:28 am

lolz Ahahaha

ocean.bluex
Leader
Leader

Posts Posts : 588
Joined Joined : 2008-06-21
OS OS : Windows 7 Home Premium
Points Points : 31465
# Likes # Likes : 0

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum